Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad Pure Food Estonia OÜ veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Pure Food Estonia OÜ, Reg: 16029550, Katusepapi 6, Tallinn 11412, Eesti (edaspidi purefood.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad purefood.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Purefood.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse purefood.ee veebilehel.

Ostu sooritamine

  • Valige e-poest tooted või teenused, mida soovite osta ning lisage need ostukorvi, vajutades nuppu “LISA KORVI”.
  • Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
  • Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage “MINE MAKSMA”.
  • Tellimuses tuleb täita kõik * (tärniga) tähistatud lahtrid. Tuleb nõustuda ka kasutajatingimuste ning privaatsuspoliitikaga.

Arve edastatakse tellija e-mailile pärast tellimuse vormistamist.

Hinna ja tarneinfo

E-poe valuuta on euro (€). Hinnad sisaldavad käibemaksu. Kaupade hinnad võivad muutuda ette teatamata.

Purefood.ee ei ole vastutav mistahes muude maksude või lõivude eest, mida Kliendi suhtes võidakse rakendada ning mille suhtes jääb täielik vastutus Kliendile.

Toodete tarne lepitakse kokku purefood.ee ja Kliendi vahel ostu protsessi käigus. Purefood.ee veebipoe tarneviisideks on:

  • SmartPost pakiautomaat –  2 €;
  • Omniva pakiautomaat – 2.33 €;
  • DPD kuller koju või tööle – 4.83 €;
  • Tulen ise järgi | Katusepapi 6, Tallinn 11412 – tasuta.

Tarne maksumusele käibemaks ei lisandu. Kohaletoimetamise ajad on postitamise hetkest alates. Pakke postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist ja sellest ajast alates hakkavad kehtima transpordi ettevõtte tarneajad. Kui klient on esitanud mitu tellimust korraga, siis täidetakse tellimused nende esitamise ajalises järjekorras, kui pole kliendiga muud kokkulepet. Maksimaalne tarneaeg on 14 päeva. Tarne toimub ainult Eesti siseselt.

Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja purefood.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Makseviisid

Pangalingid:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay

Makseid vahendab Luminor Bank AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Luminor Bank AS.

Arve alusel:

  • Tasun arve alusel: Tasumine toimub Pure Food Estonia OÜ arveldusarvele. Arve tasumisel tuleb selgituses kasutada tellimuse numbrit. Tellimust ei lähetata enne, kui raha on jõudnud Pure Food Estonia OÜ arveldusarvele.

Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Pure Food Estonia OÜ arveldusarvele.

Kohaletoimetamine

Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib purefood.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

Purefood.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

Purefood.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida purefood.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Tagastamisõigus

Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja rikkumata.

Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile kauba maksumus ja algne tarnekulu.

Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Purefood.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile irina@purefood.ee 14. päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem, kui 14. päeva jooksul.

Vääramatu jõud

Purefood.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida purefood.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Pure Food Estonia OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Pure Food Estonia OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Luminor Bank AS.

Purefood.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka purefood.ee poolne ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

Purefood.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Purefood.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist purefood.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab purefood.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile irina@purefood.ee pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.